Timebeskrivelser

SykkelPuls Sykkeltime med utgangspunkt i 4 x 4 minutter intervalltrening. Timen varer i 55 minutter. Bruk gjerne pulsklokke.

Sykkelintervall Vår hardeste sykkeltime. Vi jobber i intervaller og tar oss skikkelig ut! Bruk gjerne pulsklokke på denne timen. Varer i 45-55 minutter.

Ordførerspinn Os Bli med Os sin ordfører Runa på en 55 min sykkeltime med godfølelse!

RytmePuls I denne timen er det energien i musikken som driver oss! I Rytme & Puls veksler vi mellom høy og lavere intensitet, og vi skifter stil og "moves" fra sang til sang. Timen har stort sett enkel koreografi og også noen rene høypuls-låter. Den grunnleggende ideen er rett og slett at vi skal ha det gøy mens vi gir alt!

MageRygg+ En time med fokus på mage, rygg og kjerne. Timen bygger på pilatesøvelser, men flettes sammen med mer tradisjonell styrke for disse muskelgruppene.

Kjernekraft Bli sterk innenfra og ut. Aina tar det med på en annerledes styrketime. Varer i 45 min

Kjernefokus

Basisball RAW Basistime basert på funksjonell styrke med BasisBall. BasisBall Raw skal være med på å bygge opp god fysikk og har fokus på å individualisering av øvelser og nivå. Timen er enkel, hard og utfordrende. Varer i 45 min.

Bevegelighet Vi tøyer store muskelgrupper og fokuserer på økt bevegelighet. Timen varer i 25 min.

GodHelg Sykkel Marte bringer oss inn i helga med en 60 minutters deilig sykkeltime med variert musikk. Den beste måten å starte helga på!

Morgenstyrke Timen varer i 45 minutter. Vi bruker vektstang og jobber oss gjennom hele kroppen. Ingen trinn eller koreografi.

Styrke Timen varer i 55 minutter. Vi bruker vektstang og jobber oss gjennom hele kroppen. Ingen trinn eller koreografi.

Løpegruppe Carina tar deg med ut på løpetur. Fokuset for treningen er ulike intervalltyper og løpsrelatert styrke. Varer i 55 minutter.

Styrke for løpere Vi trener styrke, balanse og spenst tilpasset løpere og alle andre. Timen varer i 45 min.

Styrkesirkel

Seniortrim Sykkel- og styrketrening for våre seniorer. Ekstra fokus på balansetrening. Timen varer i 55 minutter.

Seniorsirkel Sirkel foregår i aerobicsalen og baserer seg på sirkeltrening av godt gammelt merke! Timen varer i 55 min. Passer for alle.

Slynge Slynge er funksjonell trening på sitt beste. Timene er korte og effektive og utfordrer hele kroppen. Timene varer i 40 min.

Tabata Vi jobber i kortintervaller på 20 sekunder med 10 sekunder pauser. Hver økt jobber vi med åtte forskjellige øvelser med åtte intervaller per øvelse.  Fokus på intensitet og utholdenhet, men også på styrke. Dette blir dermed en time som faller inn under kategorien total body workout! Timen varer i 50 min.

Sterk med strikk

1000 reps Pop up, event-time! 10 øvelser, 10 repetisjoner, 10 ganger = 1000 repetisjoner!

Utetrening Vår populære utetime i sommersesongen! Stasjonsbasert trening for hele kroppen.

Aktiviteten Treningssenter

FULL FRIHET - INGEN BINDINGSTID!

Bli medlem